maandag 1 juli 2013

Een bijzonder geluksmomentje; zomaar in onze eigen tuin....




Wat kan ik toch genieten van onze heerlijke tuin.
Vol met leven en elke dag valt er weer van alles te ontdekken .
Ik zit daarom ook vaak gewoon even heerlijk met een kopje thee even te niksen. Gewoon om me heen te kijken en me te verwonderen over al dat moois wat er in de tuin allemaal gebeurd.

Zo ook vandaag.
Tot ik plots wat gekwetter hoorde, maar dan een ander soort gekwetter als ik gewend ben. Toch even op onderzoek uitgegaan en de reden ontdekt.

De kids van de familie Koolmees mochten de wijde wereld verkennen voor het eerst ! En dat gaat natuurlijk gepaard met de nodige adviezen van pa en ma.
Ik heb zitten genieten en ondertussen heb ik heel stiekem deze foto's kunnen maken van de aandoenlijke kleintjes <3


Villa Koolmees, en als je goed kijkt zie je het oudste jong naar buiten gluren .




Kijk dat koppie!!



Om te smelten toch?





                   Zo klein en dan al zo eigenwijs de wereld inkijken...




Toen het oudste jong veilig en wel uitgevlogen was,
kwam het jongste kleintje even gluren...




Ach, wat een lieverd ook he?




En zo'n prachtige kleur...




En een van de ouders hield de boel steeds goed in de gaten!





Nou, ik heb echt ontzettend zitten genieten ,
en voelde me heel erg rijk
dat ik dit mee mocht maken...
Gewoon in mijn eigen kleine tuintje ,
midden in een woonwijk.

Dit is nou HET perfecte voorbeeld van de GROTE kleine dingen van het leven.
Van mijn levensvisie, van hoe ik in het leven sta...

Geluksmomentjes, je moet er alleen wel oog voor hebben .


Een heerlijke dag nog toegewenst,
Liefs van een gelukkige * Haakjuffie *