donderdag 26 september 2013

Zwaantje weer terug in de vijver , met nieuws!

Mascotte word nu steeds ongeduldiger en wacht elke dag in de boom bij de vijver , in de hoop dat ze Zwaantje weer ziet .
Omdat het nu kouder is buiten, heeft ze een lekkere warme trui aan .





zucht...nog steeds niks te zien helaas :(



Maar wacht eens,
ziet ze dat goed?
Ja, daar is Zwaantje weer!!

Zien jullie haar , daar tussen het riet?



Heee Mascotte, ik ben weer terug!



Mascotte klimt snel naar beneden ; wat is ze blij om Zwaantje weer te zien .

Hoi Zwaantje, wat fijn dat je weer terug bent!
Kom even op de kant , dan kunnen we gezellig kletsen .




Zwaantje klimt op de kant,
en komt gezellig naast Mascotte zitten .




Hehe, wat een reis zeg...
Het is heel ver zwemmen voor mij, maar het is me gelukt.
En ik heb Roodstaart voor je gevonden ; het gaat goed met haar.

Mascotte is weer helemaal opgelucht nu dat het met Roodstaart goed gaat .




Ze wil nog meer vragen aan Zwaantje , 
als die ineens heel geheimzinnig doet .


Kom eens even hier bij me zitten , Mascotte ..





Dat doet Mascotte , en dan verteld Zwaantje aan haar het plan van Roodstaart . En Mascotte luistert aandachtig naar Zwaantje.




Dus je hebt het begrepen Mascotte?
Nog niks tegen de rest zeggen hoor!
Het is een geheim .

Ik beloof het lieve Zwaantje.
Heel erg bedankt voor je hulp, en misschien nog eens tot ziens .




Zwaantje is weer vertrokken; op weg naar een warme plek om te overwinteren. 


Maar wat Zwaantje en Mascotte samen afgesproken hebben ?
Dat weten we nu nog steeds niet!

Maar ja...
het is niet voor niks een geheim tenslotte ;)


We wachten maar weer rustig af .

Getekend, Mascotte & Zwaantje <3