vrijdag 8 november 2013

♥Truus de Boer ♥

Herinneren jullie nog dat ik in augustus steeds post ontving van ene Jaap en Truus de Boer?  En dat ze na een poosje ineens bij mij op de stoep stonden?
Het hele verhaal kan je HIER  nog eens terug lezen.

Truus kreeg een poosje geleden zin in vakantie.  Maar helaas ging dat niet lukken, want Jaap had niet meer zoveel vakantie dagen, en hij moest voor zijn werk een weekje naar Frankrijk toe. Toevallig werkt de broer van Jaap ( Henk ) bij hetzelfde bedrijf en moest ook hij naar dezelfde klus.  De vrouw van Henk , Marga , zat dus net als Truus alleen thuis. En zo kwam het dat de beide dames een weekje naar de camping in Callantsoog gingen.
Dat heb ik geweten.... wat ik kreeg weer ontzettende leuke post :)



Het begon allemaal met deze prachtige kaart .
De voorkant..



de achterkant..




Daarna volgde deze kaart ..







Niet veel later viel deze op de mat ..






Ook deze prachtige kaart kwam weer van die lieve Truus.. 






De kaarten bleven maar komen ...





Deze stuurde ze me toen het vorige week allemaal anders werd :(
De achterkant laat ik bij deze niet zien, die is te privé...





En als laatste ontving ik deze ..






Gisteren  kwam er weer post van Truus de Boer.
Maar deze keer paste het niet door de brievenbus ;)
Meneertje Pakketpost stond als een verzopen kat  in de stromende regen voor mijn deur. Met dit prachtige blauwe pakje <3




In dat pakje vond ik deze mooie kaart ...






Die lieve Truus <3
Ze verwende me al zo met al die prachtige kaarten,
en dan stuurt ze me ook nog eens een pakket vol lekkers en moois op.
Zó lief!


Ik vond een lief blauw visje , in een zakje met mooie tekst ..





Schelpjes van het strand waar ik nooit zal komen,
maar dankzij die lieverd toch mogelijk gemaakt ..





een heerlijke pot vol met dropjes uit Callantsoog.
Ze heten  "Strandpaaltjes "
Geweldig!





Alles zat verpakt in deze leuke tas, 
ook uit Callantsoog .




Een waar pronkstuk; handgemaakt door Truus en Marga.
Deze hangt al te pronken aan de deur , ik vind hem supermooi .





Dit schattige uilenkaarsje ga ik natuurlijk nooit aansteken;
dat begrijpen jullie denk ik wel ;)




En alsof dit allemaal nog niet genoeg was,
vond ik ook nog een ontzettend mooi vakantieboek.
Gemaakt van een krant, helemaal vol wetenswaardigheden en grappige, leuke, mooie, bijzondere , prachtige foto's.
Wat een werk is daar weer ingestoken, ongelofelijk!

Ik laat jullie een klein kijkje nemen in het boek..






Wauw, mooi gedaan heh?!


Vorige keer genoot ik al zo enorm van het mooie vakantieboek van Jaap en Truus de Boer. En ook deze keer is het weer een feest om in handen te hebben.  Zo bijzonder dat deze kanjer van een vrouw elke keer weer precies weet waar ik zo van geniet. Dat ze me elke keer weer op reis laat gaan; de dingen tastbaar voor me maakt, en ervoor zorgt dat ik op haar speciale manier steeds een stukje van ons mooie Nederland kan ervaren.
Dat ik ondanks al mijn beperkingen mijn wereld kan vergroten...
Het is iets waar ik enorm dankbaar voor ben,
en wat mijn hart verwarmd...


Wie deze lieverd is?
Ik denk niet dat ik dat nog hoef te vermelden...
Ze stuurde me Jaap en Truus de Boer,  
schonk me die mooie Cato <3 
stuurde me deze mooie post , en is er altijd voor me.
Of het nu met een lach of een traan is, 
ze is er....
en die wetenschap is het grootste geschenk.


Ik heb het natuurlijk over BLAUW RUITJE .

Dank je wel lieve schat,
dank je wel voor je vriendschap !





Liefs van een zeer dankbare * Haakjuffie *