donderdag 12 december 2013

Overwinteren met Roodstaart & Hammie ; Kerstversieringen

Nu die lieve Sinterklaas weer terug naar Spanje is,
vonden Roodstaart en Hammie dat hun huisje in de kerstsfeer moest komen.
Dus riepen ze * Haakjuffie * en Hubbie om hulp,
en samen versierden ze de boel.


En wat is het mooi geworden!





Zelfs een echte rode kerstboom voor Roodstaart,
want tja, rood is de lievelingskleur van haar .
Maar dat was jullie al wel duidelijk denk ik :)





En in de avond is het dan ook genieten van al die mooie lichtjes .
Zeker nu we weten dat Miss Sweetheart veilig aangekomen is bij marmarel . En wat is ze daar warm onthaald !
Geniet van elkaar lieverds ♥








Groetjes, Roodstaart en Hammie <3




********


Dan nog even een woord van * Haakjuffie * ;
Ontzettend bedankt voor alle hartverwarmende reacties
op mijn blogbericht van gisteren ♡
Wat doet het me goed te lezen dat er zoveel lieve 
mensen van mijn verhaaltjes genieten.
Daar doe ik het allemaal voor ; mensen heppie 
maken en een lach bezorgen. Dank jullie wel !
Het geeft me de kracht om door te gaan .

Love & light , * Haakjuffie *