vrijdag 20 december 2013

zucht....


Oh oh oh,

Wat kunnen meiden toch zeuren...
Zie ze eens staan voor mijn stoffenkast :)




Ze namen me mee naar hun kledingkast , deden hem open,
en lieten me de inhoud zien.  Maar die ken ik toch al?

Aha, zoals echte meiden betaamd, vonden ze dat ze niks hadden om aan te trekken :) .. zucht....ik voelde hem al aankomen ;)




Ze renden weer terug naar de stoffenkast ,
en deden hem open. Tot mijn verbazing lag ie aardig vol nieuwe stofjes.
Huh?  Hoe kan dat nu?
Deesje en Saar legden me uit dat er een poosje geleden 
zomaar een dik pakket resttofjes was  opgestuurd naar ons. 
Wat ontzettend lief !

 Nu is er veel meer keuze 




Dus vroegen de meiden of ik wat nieuws voor ze wil gaan maken.
Ik moest ze helaas teleurstellen, want het is momenteel nogal druk in 
* Haakjuffie* 's poppenatelier.  



Maar ik beloofde ze dat ik snel nieuwe kleding voor ze zou gaan maken .

Love & Light,
* Haakjuffie *

T