vrijdag 24 oktober 2014

Jikke blogt : Wraf!

Lieve Saartje , 

 Alweer een week ben ik nu in Schinveld aan het logeren bij Steffie en Fé ,en ikvind het hier heel erg leuk .  Toch miste ik je in het begin wel even hoor, maar dat duurde gelukkig niet lang. Steffie en Fé zijn zo lief voor me, en ik ben nu al goed gewend.  Er zijn hier heel veel dingen te beleven, en we hebben dan ook grootse plannen wat we allemaal willen gaan doen .Wist je trouwens  dat ik een nieuw vriendje heb ? 
Ja, echt waar.. ik zal je even het hele verhaal vertellen:



Fé en ik zaten lekker op de bank Donald Duck's te lezen ,



Steffie was even weggeweest en kwam thuis met een enorme tas vol spullen.
Ze vertelde dat ze eindelijk haar nieuwe huisdier op mocht halen , en toen ze vertelde wat dat was, sprong ik op de bank van vreugde. 



Kijk, dit had ze gekocht; nou, dan weet je denk ik wel wat voor dier het is :)




Jaaaa,
een heel lief hondje , en we hebben hem Skip genoemd.
Is het geen schatje??




We vonden Skip alledrie helemaal leuk, en van Steffie mag ie zelfs op de bank .




En weet je wat nu het leukste is , lieve Saartje?
Skip zit het liefste bij mij hihi..




Zijn we geen prachtteam zo samen?




Knappe Skip <3




Hij wist al direct zijn voerbakjes te vinden.
Die heeft Steffie in de open haard hoek gezet; wel zo makkelijk.




En weet je wat ik ook zo lief van Steffie vind?
Dat Skip s'nachts bij haar op de slaapkamer mag slapen.
Daarom heeft ze een extra mand gekocht voor hem .



En daar is Skip maar al te blij mee; zie dat lieve snoetje maar eens .




Deze week hebben we veel binnen gespeeld met Skip, zodat ie eerst goed kan wennen aan ons.  Over een paar dagen gaan we met hem buiten op stap.
Zonder riem, want Steffie houd van vrije dieren . En Skip luistert nu al zo goed, dat dat vast geen problemen zal geven .



Ik speel het liefste met de bal samen met Skip,



en Fé doet de drukkere spelletjes met hem ;)




Maar wat Skip en ik het liefste doen ,
is samen knuffelen op de bank.




Je ziet het lieve Saartje,
ik vermaak me prima hier in Schinveld.
Hoe is het bij jou in Hoorn, met Yoni?
Ook gezellig?Ik lees het vast bij je op je blog.

Tot volgende week, dan schrijf ik je weer hoor!
Liefs en dikke knuffels, Jikke <3


( Skip is gemaakt door een lieve vriendin van * Haakjuffie * , waarvoor heel veel dank )