vrijdag 7 november 2014

Jikke blogt ; Gezellig bezoek


Lieve Saartje,


De hele week was Steffie erg geheimzinnig aan het doen.
Ik begreep maar niet waarom , totdat we bezoek kregen van Soof en Milly.
Fé was dolblij om haar zus weer te zien, en Milly vond het fijn te horen dat Yoni het zo naar haar zin heeft bij jou . Ze doet jullie de groeten <3





Steffie vertelde ons dat ze dit weekend eropuit gaat.
En omdat ze ons niet alleen wil laten, heeft ze gevraagd of Soof en Milly dan op ons willen passen. Nou, dat vond ik heel leuk hoor.



Fé bedacht meteen waar iedereen dan moest komen te slapen ,




ze vond dat haar zus Soof wel op de zolder kon, omdat die nogal stoer is .
Fé liet zien hoe fijn het logeerbed ligt . Soof vond het gelukkig een goed idee. 





En ik liet Milly haar bed zien; de prachtige bedstee van Steffie.
Skip en ik gingen er even lekker in liggen .



En omdat het toch een soort feestje is,
had Steffie allemaal lekkers gehaald voor ons , voor bij de thee.

Ik heb echt zin in dit weekend,
want Milly en Soof zijn zo lief .




Is bij jou in Hoorn ook alles goed?
En heeft Yoni het nog naar haar zin?
Ik mis je soms toch wel een beetje hoor,
maar gelukkig troost Skip me dan. Hij is een echte vriend !

Dag lieve Saartje,
tot volgende week,
liefs Jikke .