vrijdag 28 november 2014

Jikke blogt ; Wij vieren feest ...

Lieve Saartje ,


Afgelopen week vierden we een feestje, 
omdat Lieve bij ons mag blijven wonen van Sinterklaas. 
 Fé en ik mochten wat vriendinnetjes uitnodigen.
Lieve kwam samen met Clementine en Vivi - Ann .

Steffie had het huis gezellig versierd , en er stond een grote schaal chips klaar. 
We gingen iets heel leuks doen.  Namelijk kettingen maken voor in de winkel van Philou en Milly. Die wilden graag handgemaakte sieraden verkopen, en dus hadden ze bedacht dat wij ze mochten maken.  Supertof vind ik dat !





Mijn lieve vriend Skip werd ook verwend , en kreeg heerlijke kluifstaven .
Hij is altijd overal gezellig bij, en nu dus ook weer. 




We kregen van Steffie allemaal een handgemaakt uiltje .
Die had * Haakjuffie * zelf gemaakt van klei en in de oven gebakken.




En de hele tafel stond vol met allemaal mooie kralen .
We mochten zelf bedenken hoe de kettingen moesten gaan worden .



Steffie had er alvast een gemaakt, zodat we een voorbeeld hadden .




We gingen lekker aan de slag met z'n allen,
en ik mocht bij Steffie op schoot zitten , omdat ik het toch wat spannend vond.




Zo grappig om te zien dat we allemaal onze lievelingskleuren gebruikten.
De mijne is heel mooi gekleurd, net als die van Steffie. 
Maar die van Clementine vond ik ook erg mooi .



Lieve was al snel klaar en Vivi - Ann  als laatste, 
want die vond het te gezellig om te kletsen ;)



En die gekke Fé had haar ketting bij Skip om zijn nek gedaan.
hihi, Skip vond het helemaal niet erg .



Het was heel erg gezellig, en ik vond iedereen erg lief.
We hebben afgesproken snel weer met elkaar af te spreken.
Het is fijn om veel vrienden om je heen te hebben <3

Kunnen Yoni en Guusje het ook goed met elkaar vinden?
Tot volgende week Saartje, dikke knuffel van Jikke xxxx



( meer foto's van Clementine en Vivi - Ann vind je HIER )